Транспортна проблема в Києві

Як довести до колапсу транспортну проблему в Києві?

1. Підняти ціни на громадський транспорт - люди пересаджуються на маршрутки, велосипеди, приватні авто, ідуть пішки.
2. Все це призводить до заторів, де столиця виходить на 2 місце в Світі, аваріям, забрудненню повітря, та проблемам з пересуванням по вулицях.
3. Зробити контрольний постріл в голову - під час фуфлопідемії, не пускати більшість платіжеспроможних пасажирів в міський транспорт - всі пересіли на маршрутки, велосипеди та пішли пішки.
4. В результаті - мільярдні збитки та волання - ще підняти ціну на квиток.
5. Зараз мунтранспорт возить 60% льготників і тільки 40% - платять гроші.
6. Якщо підіймуть ціну на квиток, то вони стануть дорожчими, ніж маршрутки, та будуть возити 100% льготників безкоштовно (крім метро, які є монополістами). Всі пасажири з грошима підуть від них.
7. Отримаємо ще більше заторів та аварій.

8. Як вони з цим збираються справлятися ? Знизити швидкість на дорогах до 30 км/год. Ідіоти...
9. Додам, що інфраструктура Києва, побудована в часи СРСР не розрахована на таку кількість приватного транспорту, мости весь час в ремонті, вулиці вузькі, плюс шалене будівництво, яке втикає багатоповерхівки на кожному кроці, парковок не вистачає і припарковані машини заполонили тротуари та дороги.
Який вихід з цього ? Зробити муніціпальний транспорт БЕЗКОШТОВНИМ та закупити велику кількість додатково. Кількість приватного транспорту різко зменшиться, екологія покращиться, витрати на касиров, кондукторів та турнікети щезнуть. Кажете утопія ? Ну так в Естонії пішли саме по такому шляху і результат чудовий.

Олексій Павлюк

Blue Flower

2021  Інша Україна. Нова українська національна ідея